ПЕДРАДА--ОСНОВНА ФОРМА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З КОЛЕКТИВОМ

ПЕДРАДА--ОСНОВНА ФОРМА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З КОЛЕКТИВОМ
Впровадження нетрадиційних форм роботи при проведенні тематичних рад,як -от: педагогічна рада з елементами тренінгу, методична панорама, педагогічний аукціон, педагогічна рада- " круглий стіл", методичний квест стали доброю традицією в ГІМНАЗІЇ " ПРОСВІТ" ЛМР. Інноваційні, інтерактивні, нестандартні форми дозволяють долучити до активної співпраці всіх педагогів,задовольнити потреби всіх учасників у підвищенні фахової майстерності і, як результат,покращити якість надання освітніх послуг.
26 березня директор гімназії ,голова педагогічної ради Тамара Кобилянська провела засідання методом брейнштормінгу, головними правилами якого є виключення критики,вільна фантазія,багато ідей, реєстрації і аналіз.
Рада- це зібрання однодумців. Потрібно вислухати різні точки зору,усебічно висвітлити питання,означити та обговорити те,що найбільше турбує вчителів . А обраний формат якнайкраще виконує вищезазначені функції,а також приносить упевненість у тому, що зміни починаються з кожного вчителя.
У день проведення засідання педагогічної ради було створено позитивну атмосферу, налаштовано команду на злагоджену співпрацю.
Катерина Руденко, учитель української мови і літератури, голова профспілкового комітету гімназії.